Eftermiddag med Zeemer<3

Hade som sagt bara en lektion idag, och de var matte.
Lika tråkigt som alltid.
Efter lektionen följde ja med Ardiana till hennes Italienska men de kom inga elever så vi gick till kina restaurang istället.
Vi valde Ming Palace som har bäst mat, men den var faan mig inte handikapp vänlig...
Både jag och Ardi har fett ont i vårat knä så vi fick kämpa oss upp för trappan, men sen var ju alltid bra igen.
jag tog Kyckling med ananas och apelsin juice, ovanligt va?
och Ardi tog Kyckling med curry och en cola.
Vi satt och snackade lite, hade en liten albanska lektion.
Men ja har typ glömt hälften, dumma mig.
Sen gick vi på stan en stund, men där var de ju inge roligare, så jag kämpade mig hem och satte mig och började skriva på en ny saga.
Den blir inte så jätte bra, men vad ska man göra?
Har chattat lite med älsklingen oxå så nu hopaps ja på att kunna dra till skottland 9/4 eller 14/4 till 19/4, hoppas verkligen ja får :/
Sen så har ja inte gjort så mkt mer idag, hoppade över mina danslektioner </3 pg.a. mitt ben och min saga...
Usch och fy...
Tkr inte om de här längre, ja vill bort nu!



Ciao xxx


Hon som vägrade äta pizza


Yummi


På Gina med Zeemer


Kommentera inlägget

Vad vill du heta?
Kommer du hit igen?

Mejladress: (syns inte i kommentaren)


Blogg eller hemsida?


Vad vill du säga?