Sidsjön

Spenderade kvällen i Sidsjöbacken med klassen, eller tja inte alla.
Fick skjuts av Ardi's syster dit.
Vi klättrade upp i slalom backen upp på hoppet.
Jag var såklart först upp ^^ sen kom Johannes och sen Josse.
Ardiana och Maria fick kämpa som faan innan dom kom upp.
Några tönt killar tyckte att vi inte skulle åka pulka där men dom sket vi fullständigt i, vad ska dom göra åt saken liksom?
Johannes åkte på sin grej som ja inte riktigt vet vad de var, Maria tog sin pulka.
Jag, Josse och Ardi tog madrassen.
Jag längst fram^^
Så åkte vi ner men kom bara ner från guppet innan vi flög åt helvete alla tre i en jätte likboll voltade några varv.
Josse med ansiktet rätt i snön ^^
Söttsött...
Sen satte vi oss på madrassen igen, bara ja och Ardi den här gången och åkte ner resten av backen, men ramlade i slutet.. sen var vi små snögubbar, fick tillochmed snö i örat :/

Andra åket åkte Ardi med Johannes och hon gjorde tvärr illa benet, så inge mer åka för henne...
Så gjorde kungen, Johannes upp eld så vi kunde värma oss... Mysmys
Maria tog en massa kort på oss, jag försökte vara med på varenda ett men misslyckades desvärre...
Sen hoppade ja på Johannes, Mohahahaha

Julia bjöd oss på kakor, vilken ängel hon är. Mycket goda, Mumsmums.

Sen blev de afrikansk stövel dans, eller tja, Johannes skulle lära mig, kan avslöja att de inte gick så bra
Efter ett tag blev de åka av igen, men den här gången var de bara ja och Johannes som var på!
fett nice
Klättrade upp i backen, dock inte upp på hoppet, för jobbigt...
Vi "kopplade" ihop oss och åkte ner. Slutade med att jag ramlade av och åkte utan madrass.
Sen bar dde uppför igen och då vare fler som ville pröva, Emma och Josse? Komemr inte riktigt ihåg ja var för pepp^^
Så kopplade vi ihop oss alla tre och åkte ner, men dom där två gick omkull tidigt så ja släppte dom och följde med Johannes ner, och landade i snön.
Sen fick vi för oss att åka på mage. Haha, damn vad man flör och vad ont de gjorde, men kul var de
Sista åket blev på knäna och vilken fart ja och kungen fick upp, flög åt helvete både två :P
Stackars Johannes rumpa XP
Hem gång, Ardi fick bli dragen på madrass då hennes knä fortfarande gjorde ont.
Mina fötter var frusa och de sved som satan, framme vid bilen fick vi problem hur vi skulle få in allt i bilen, sen på nått märkligt sätt lyckades vi, bäst vi är.
Hemma hos Johannes så ringde min lilla Alban efter skjuts för hon skulle kanske till sjukhuset och kolla upp knät.
Stackars Zemer<'3
Vi ringde efter Nicklas som svek våran pulka åkning för nån orkester, usch usch, fy på dig.
Massa chips och cola, och Sing Star ^^
Jag ägde ut dom alla!

Nee nu får de räcka, ska hoppa på min lilla älskling som sitter här hos mig,

Ha de så bra, bilder kmr senare.



Kommentera inlägget

Vad vill du heta?
Kommer du hit igen?

Mejladress: (syns inte i kommentaren)


Blogg eller hemsida?


Vad vill du säga?