22 Januari

Började dagen med att komma försent till Spanska provet, inte bra inte bra...
Men ja tror att provet gick hyfsat iaf.
Men de var verkligen inte min dag, satt kvar efter skolan och skulle fixa med franska arbetet men datan dampade ju sig, så de blev helt misslyckat.

Sen efter skolan gick jag och Joss på stan, köpte en tröja, ett vitt och ett svart linne.
Sen träffade jag Liza och vi gick en stund på sten sen stack vi och solade solarium, första gången i mitt liv!
Vi tog 20min vilket kanske inte var så smart av oss. Så la ja mig på grejen och drog ner "locket" sen fick ja värsta cellskräcken. Jag låg och verkligen led där.
När de var klart så hade ja bara blivit fräknig och så hade min rumpa, mina vader, mina armar blivit röda och mina bröst rosa.
Efter solningen satt vi hemma hos mig och snackade gojja.

Så drog man över till Erik, vi satt hemma hos han i hans skit fina lägenhet!
Sen drog vi på shell, köpte glass, drog hem till mig, sen tillbaka till Erik.
Hade en massa kul att prata om.
Sen drog ja hem och sooooov!

Ha de bra pussis
Ciao xxx


Kommentera inlägget

Vad vill du heta?
Kommer du hit igen?

Mejladress: (syns inte i kommentaren)


Blogg eller hemsida?


Vad vill du säga?