Halv taskig dag

Mådde verkligen inte bra i morse men tog mig ur sängen på nått sett och tog mig till skolan.
Var som vanligt sen till spanskan men när ja kom till sal 359 var ingen där?! :O
Wtf? tänkte ja och började hysteriskt banka på dörren innan ja gav upp och gick ut i kylan för att först ta en, en och en halv timmes promenad till nästa lektion men gick hem istället och la mig under täcket.
efter en timmes vila fick ja skynda mig till skolan återigen för ja var sen...
Jag var helt säker på att vi skulle ha naturkunskap men de var tydligen matte så ja fick springa extra mkt i korridoren idag.
Efter NK:n drog jag, joss, ardi coh johannes på Raouls market eller vad de hette och köpte billigt godis, mums mums :)
Svullade man i sig de då innan man drog på lektion.
Efter skolan gick ja på stan med Joss och såg några äckliga personer ska inte nämna deras namn, men de är dom vi alla hatar.
sen träffade ja Jason en snabbis för att få tillbaka min nyckel innan ja drog hem.
Väl hemma har ja inte gjort nån nytta alls..
Bara fixat en träff tills måndag med Kenneth.
Se fram imot de.
Just ja SVBN imorrn kanske då, beror på om ja orkar efter att ha jobbat på travet, menmen får se

Kram på er
Ciao xxx

Emelie

Vad kul att du har börjat blogga :)

2009-01-15 / 18:33:42 Blogg/hemsida: http://onemarkk.blogg.se/

Kommentera inlägget

Vad vill du heta?
Kommer du hit igen?

Mejladress: (syns inte i kommentaren)


Blogg eller hemsida?


Vad vill du säga?