Igår... :)

Blev väckt klock 08.12 av Joss, haha mkt bra eftersom vi början 08.30 :O
Blev bara en timma sen...
Sen hade vi Nk, ja fick VG i natur kunskap A, och bitchen Joss fick MVG ^^
Fick även veta att en från min gamla klass, Emelie skulle komma till sundsvall!
Blev fett glad baraa skrek rätt ut.

Jag och Ardi drog sen till Åkersvik för att äta, vrf vet ja inte eftersom de var godare mat på Hedbergska för en gång skull.
Sen vare nollning, jätte tråkigt.
Efter skolan stack jag och Joss på stan.
Träffade Emma från Kälarne inne på Gina.
Jag och joss gick till barista, jag tog en latte vanilj poch hon en choklad och så fikade vi på innergården.

Hann även hänga med Teres en stund på stan innan jag drog till travet, slapp jobba där denna gång...
Jag åt lite mat och så skulle Lillolle springa lopp, så självklart stannade ja och såg de.
Han ledde första varvet men blev omsprungen sista kurvan och upploppet och slutade dessvärre som 7a.

Efter de tog ja bussen till stan skyndade mig hem i de här jävla kalla vädret, höll på att fryssa fötterna av mig.
Tog inte lång stund innan Emelie kom till mig<3
Vi hälsade på en snabbis hos grannen min som skulle till sthlm.
Emelie ville dra på SVBN  så de skulle vi oxå.

Vi gjorde iordning oss, pratade om tiden i Turkiet med klassen, hur kul de var och så...
Jag osmart som vanligt tänkte på att bussarna går bara två gånger i timmen.
Så snabbt på med ytterkläder och springa ner till Navet.
Ta ut pengar lite fort och springa till bussen.
Vi hade tur att vi hann, och att ja hade pengar på buss kortet!
I början hade vi riktigt kul, sen avtog de mer och mer tyvärr.
Men de var inte så mkt folk, vilket var synd.
Men nästa gång Emelie då ska ja visa hur vi gör i Sundsvall
Vi hade turen att få åka med Robin och Adam hem.

Inte en allt för lyckad kväll men de var guld värt att få vara med Emelie<3
Snart kmr ja till Östersund!


Pussis
Ciao xxx

Så här gör dom i Östersund....



Kommentera inlägget

Vad vill du heta?
Kommer du hit igen?

Mejladress: (syns inte i kommentaren)


Blogg eller hemsida?


Vad vill du säga?