Maroco 26feb!

Pratade med mamma nyss och hon har bokat två hotell rum.
6900 per person
Och jag får ta med nån!
Vem hänger på? ^^

I natt sov Jossie hos mig, vi hade skit kul, kollade på film och åt ostbågar, MUMS
Var lite sega i morse men hann i tid till skolan, hade min nya kjol och min nya blus.
Sen bar de av till ridskolan, kom jävligt sent men felicia hjälpte mig att göra iordning Rosita.

De gick hur bra som helst i början men sen blev hon nog lite trött, och galoppen var en katastrof, menmen får ta spö på henne nästa gång och se om de går bättre.
Om de blir nån nästa gång...
Jag och Felicia funderar på att börja på Farsta istället på Ryttarsatsning... Men vi får se
I kväll blir de att plugga spanska då ja har progv imorrn.... Rädda mig nån?
Bäst ja fortsätter plugga


Ha de så bra Pussis

Ciao xxx


Kommentera inlägget

Vad vill du heta?
Kommer du hit igen?

Mejladress: (syns inte i kommentaren)


Blogg eller hemsida?


Vad vill du säga?