Byn

Tjolahopp ^^
Har precis nördat klart Farmville på Facebook, som är förvånadsvärt kul, och väldigt simpelt =)
Väntar på att vi ska se på film, Wallander Skulden, men jag tror itne de bli av. Sista kvällen syster är här, tråkigt tråkigt... Men jag får ta och åka ner och hälsa på henne, Jonas och lilla max i sthlm.
Hehe sötungen, borde vara olagligt att vara så söt =)

imorrn ska jag få träffa Emilia i en timme =) Blir iaf en liten snabbis =P
Snabbis kontakt, haha bara vi som tkr de är kul antar jag.

För övrigt saknar jag min bby ganska mkt, även fast vi bara varit borta från varandra sen halv 9 imorse...
Men de är väl bra att vi får vara ifrån vandra nån dag oxå så man får längta lite =)

Här på byn blir de riktiga slapp dagar när man är här, just nu sitter jag och är lite social på msn med Felix, vi bara sitter och fjantar oss med smileysar just nu, menmen, i brist på annat...
Nee man kanske ska ut och gå eller nått? =) Ska jag vara så duktig?
Nånting ska jag iaf komma på...


ha de bra


pussis ciao



Kommentera inlägget

Vad vill du heta?
Kommer du hit igen?

Mejladress: (syns inte i kommentaren)


Blogg eller hemsida?


Vad vill du säga?