Hem, hem ljuva hem eller...?

Jaha då sitter man här på glasverandan igen och skriver, i mjukisbyxor och Tangi's tröja som jag så fräckt snodde med mig hit för att den är så skön.
Var på storåsnatta igår. Hade jätte trevlig tid där. Var jue nästan som förr ^^
Träffade en massa folk från gamla klassen<3
Kramades en massa och träffade en från Hedbergska, satt i den omtalande BUSSEN och snackade med honom och tackade nej till de han och Karl försökte bjuda mig på.
Sen fick jag Tommy att dansa oxå, och Jens oxå nästan med på att dansa :)

Idag har jag bara legat och tittat på film, började med Pinocchio sen kollade jag på Pocahontas och avslutade med Hitta Nemo.
Fick även nyplockade jordgubbar att smaska på. Mums.
Får se vad som ska hända imorrn, antagligen ska jag fortsätta på disney fronten eftersom de antagligen kmr bli dåligt väder..
Menmen är de nån idé att klaga?
Tror inte de...

För övrigt så glömde jag min data i stan där min laddare ligger så jag är utan mobil oxå... Huvva


Ciao xxx


Kommentera inlägget

Vad vill du heta?
Kommer du hit igen?

Mejladress: (syns inte i kommentaren)


Blogg eller hemsida?


Vad vill du säga?