Nu vart de svårt...

Imorrn ska min älskling ut med sina kompisar så vart hamnar jag?
Stöde marknad med Adam och folk jag aldrig träffat? Sova hos släktingarna där?
Eller ska jag dra ut med Jossie och Felix så jag kan verkligen slappna av och va mig själv?
Hmm, de skulle ju vara kul att träffa nytt folk men åka ända till Stöde? Det kanske är sämst där?
Nee uscha vad svårt de är att välja, förhoppningsvis vet jag vart jag ska och vad jag ska hitta på imorrn :)

Men sussy kanske kmr imorrn så då får hon bestämma =)

För övrigt snackar jag med en gammal bekant, och han påstår att jag är anledningen till vrf han och hans före detta vän? inte snackar längre...
Haha hur patetiskt att skylla ifrån sig sånt på mig. Menmen, orka bry sig =P



Ha de bra

ciao xxx


joss

hihi du fick träffa mig och kattis =) wiho :) <3

2009-08-04 / 18:36:42 Blogg/hemsida: http://jossnn.blogg.se/

Kommentera inlägget

Vad vill du heta?
Kommer du hit igen?

Mejladress: (syns inte i kommentaren)


Blogg eller hemsida?


Vad vill du säga?