ett år

För ett år sen satt man med sin gamla kära klass i Turkiet, efter en crazy bussresa ner till arlanda och en flygresa.
Det är inte sant vad tiden går fort.
Saknar det så sjukt mkt, saknar er så sjukt mkt.
Det är jätte svårt för mig att gå vidare :(
I fredags var jag på skolavslutningen i Kälarne. Julia sjöng hallelujah och det var hur vackert som helst<3
Träffade Erica, Ida, Simon, Niklas, Erik och Erik från gamla klassen. Längtar tillbaka till er jätte mkt.
uscha why can't i go on ? alla andra verkar kunna de hur lätt som helst, jag tror jag har svårt att "ta farväl"
Ibland önskar jag att jag skulle kunna vrida tillbaka tiden så jag skulle kunna vara där med er igen.
men de går inte, får väl använda mig av minnerna istället och låtsas att jag är med er igen...


Class 92 shall never be again<'3

Emelie

du är inte ensam tjejen! :/ jag saknar den så sjukt mycket, jag saknar turkiet...

Du får fan hälsa på hos mig snart! Vi har typ inte träffats på ett halvår och det är katastrof! :/

2009-06-14 / 22:42:22 Blogg/hemsida: http://diamondsofcoal.blogg.se/
Erika

Jo jag kmr snart<3

2009-06-14 / 23:00:38

Kommentera inlägget

Vad vill du heta?
Kommer du hit igen?

Mejladress: (syns inte i kommentaren)


Blogg eller hemsida?


Vad vill du säga?