förtvivlad

Hur ska man kunna välja mellan två saker man älskar? De man lever för?
Livet blir så komplicerat när man blir äldre, man måste göra beslut som avgör ens framtid, och fast det som bekymrar mig mest just nu är så pass litet så har jag svårt att varva ner, hjärnanan går på högvarv hela tiden de är därför jag är så pass trött.
Sen så har jag nått fel i magen som oxå gör mig bekymrad, och hur blir de med skolan? Kmr jag få fortsätta läsa franska? Gjorde jag fel som valde det här programmet? En massa beslut som jag redan har gjort plågar mig oxå. Dom gör mig illamåeende. Blä!!!
Jag tror jag har tappat min väg lite granna, gått vilse. Men istället för att leta reda på stigen jag gick förut kanske jag ska leta upp en annan?
Jag vet verkligen inte, jag är förvirrad och jag hoppas att sommarlov är allt jag behöver för att hitta tillbaka en eller ny väg.
Ne nu ska jag försvinna från den här världen ett tag.
Ha de


Pussis, ciao


Kommentera inlägget

Vad vill du heta?
Kommer du hit igen?

Mejladress: (syns inte i kommentaren)


Blogg eller hemsida?


Vad vill du säga?