Lustigt...

Det är konstigt att man kan må så bra och sen bara en sekund mår man skit....
Just som de känns nu.
Kan nån förklara för mig vrf de blir så?
Satt i soffan hade de mysigt och bra bland folk men det högg bara till i mig och jag kände mig jätte ledsen och ensam.
Så de var bara att sticka hem...
Undrar om de kan vara en ångest attack som lurar? Har inte haft det på jättelänge så jag kmr inte riktigt ihåg symtonerna...
Aja ska försöka underhålla mig med nått så jag håller tankarna på annat håll


Ha de bra


Ciao


JULIIAIAIAAA

vännen, du får tänka positivt att jag kommer till sundsvall på lördag och kollar när du dansar! :)

jag älskar dig! <3

2009-06-27 / 17:25:35

Kommentera inlägget

Vad vill du heta?
Kommer du hit igen?

Mejladress: (syns inte i kommentaren)


Blogg eller hemsida?


Vad vill du säga?