5.55

jaha då var man hemma...
efter en lååååång dag. som de flesta vet så har vi haft en festival idag, (vet att jag kmr på idiotiska idéer)
Det har vart hektiskt, stressigt och hur kul som helst.
Jag vill tacka alla som kom, våra sponsorer;  abc, seco och rekab. Vi vill även tacka Travrestaurangen som har hjälpt oss med inköp och material, våra kanon vakter samt polarna som höll bra ställning, audio ljud och ljus, kulturskolan för utlåning av trumset.
Men en guld medalj förtjänar faktiskt min egen far som ställde upp. Utan honom hade vi inte klarat nånting. Tack för att du ställer upp<3
nee nu har jag vart vaken i 24timmar, eftersom jag blev väckt igår morse. Blir nog slapp dag idag.
Mer detaljer om själva festivalen får ni senare orkar inte skriva :P
får se vad jag hittar på nu om jag ska försöka sova, för jag lär väl slockna så snart jag lägger huvudet på kudden :)


ha de bra

pussis ciao


Kommentera inlägget

Vad vill du heta?
Kommer du hit igen?

Mejladress: (syns inte i kommentaren)


Blogg eller hemsida?


Vad vill du säga?