DET REGNAR!!!! :D

Blev hur sugen som helst på Cola när jag kom från dansen så jag gick till macken för att köpa en flaska. men när jag kom ut hade regnet börjat ösa ner, så jag sket i att gå hem utan sprang ut i regnet för att skutta runt och dansa. Fy faan vad härligt de var! Har inte kunnat gjort det sen i sommras då jag var hemma i Ljungå. De få folk jag mötte kollade snett på mig men det sket jag fullständigt i!!!
Orkar inte längre bry mig om vad andra tänekr här i stan, jag vill kunna vara lika fri som hemma i Jämtland. (ok kanske iten spring ut i underkläder men ändå)
Och nu har Joss lagat mat åt mig oxå, hon  är så snäll<3<3<3
Fy faan vad bra jag har de!!!
Plus att jag är så kär att de sprutar ur öronen på mig, nu när jag var ute i regnet och dansade måste de bara "lyst" om mig ^^
Så här har jag inte känt på mycket länge.
TANGIIYAMBOJEROBIAMDAVIDSSON<3<3<3
Min dag för övrigt har varit riktigt bra oxå.
Elevrådsmöte, samhällskunskap, lunch på åkersvik, hem till mig på engelskan och började filma på vår film, tillbaka till skolan och ha matte som jag inte gjorde ett skit på. Sen träffade jag Fanny och tsm stack vi för att hämta Teres för att fika på Waynes. Fast jag föredrar Barista, ska nog hålla mig till Barista kom jag på idag oxå.
Vi pratade en massa om hur Fanny har haft det i USA, var riktgt kul att se henne igen för det var ju  ett tag sen. och de har ju hänt en del med mig under året som gått. Har ju ändrats en del, till de bättre hoppas jag :P
Sen skildes vi från Fanny och jag och Teres gick och kollade på skor och kläder slutade med att jag köpte ett par Jeans :)
Innan vi drog till dansen var vi in på donken och jag köpte den nya mc flurry, Maräng Swiss inte så tokig men daimen är ändå bäst.
Sen dansade vi och har nu bar aen gång kvar innan uppvisningen på Folkethus i skönsberg 17maj klockan 18.00. Efter morderna dansen stack jag till hiphopen och med den har vi uppvisning nu på söndag, kmr säkert bli jätte bra.
När jag gick från den dansen vaknade jag ur drömmen och insåg, vi ska faktiskt ha festival! Det är på riktigt! Det är verkligt!
Är hur pepp som helst och hoppas på att de kmr bli jätte bra, även om de blir en flopp är jag stolt över mig själv att jag kom med idén och tog initativet att skapa den.

Men nu ska jag och joss kolla på Wedding Daze, riktigt bra film om jag kommer ihåg rätt^^

Ha de bra

Ciao xxx



Kommentera inlägget

Vad vill du heta?
Kommer du hit igen?

Mejladress: (syns inte i kommentaren)


Blogg eller hemsida?


Vad vill du säga?