Hemma

Jaha då var man hemma hos föräldrana riktigt skönt.
Ramlade av Rocky i Onsdags när vi hoppade och gjorde illa mig ganska rejält.
Min darling Teres kom med hennes änglaliknande gäng och hämta och tvingade med mig till akuten där jag fick hjälp hyfsat fort^^
Inget brutet ingen spricka iaf ^^
Så sov teres hos mig och jag fick hoppa över nästa skoldag och väntade på att föräldrarna skulle ring vilekt de inte gjorde, men älsklingen Tangi ringde pappsen min så jag fick komma hem och få god mat^^
Kött och potatisgratäng.
Idag har jag mått mycket bättre kan även gå när jag dom smärtstillande tabletterna är aktiva ^^
Imorrn ska min Julia komma och hälsa på mig så förhoppningsvis ska jag kunna vistas ute lite mer, för att sedan på söndag kunna dansa
Mkt på en gång nu... Men jag har aldrig missat en dansuppvisning hitills så jag ska kämpa!!!

Just nu sitter jag iaf med en hemsk hicka och de gör ont varje gång jag hickar men jag är för lat för att ens orka göra nått åt de, så jag får helt enkelt skylla mig själv.
Nu hörs det som att de blir glass, bäst att jag kilar iväg och tar reda på more information ;P

Ha de gött mina vänenr och håll tummarna att min rygg ska bättra sig så jag kan ge ifrån mig 100% på dansuppvisningen

Ciao xxx

juliaaaaaa

KLART DET KOMMER GÅ BRA PÅ DANSUPPVISNINGEN :D

oj caps ) men orkar inte skriva om :P



men du får inte överarbeta på uppvisningen, för de gjorde jag på revyn, och det vart gode mycke värre :)

2009-05-15 / 23:43:26 Blogg/hemsida: http://jhnsson.blogg.se/

Kommentera inlägget

Vad vill du heta?
Kommer du hit igen?

Mejladress: (syns inte i kommentaren)


Blogg eller hemsida?


Vad vill du säga?