Låt vår klass vara!

Är dom helt blåsta i huvudet eller?
Slå ihop våran fungerande klass med en ekonom klass!?
Utrrota språk programmet och döda oss?
Fy faan, jag orkar inte med de här oxå.
Vi fick reda idag på mentorstiden att våran klass ska slåss ihop med en ekonomklass på 17elever. Så vi stormade ner till Leo för att snacka ltie vett, men min röst höll knappt av ilska så jag hade tur att dom andra öppnade munnen.
Spara pengar hit och spara pengar dit! Men köp för faan inte en jävla flygel för 1.2miljoner eller nya datorer till jävla estetarna. Hur mkt kostar inte dom? Om dom var så dumma nu och startade en klass på så få elever så låt oss vaa! jag valde inte de här programmet för att samläsa med ekonomer, de är som att sätta en kanin i en rovdjurs bur, båda kommer bara inte leva.
Jag vet att miona jämföringar inte är de bästa men jag är sjukt så jävla förbannad.
Alla jävla lärare! Alla har gått bakom ryggen på oss, rykten hit och rykten dit, och tänk för stackars Elisabet.... Uscha vad less jag blir, plus att festivalen närmar sig så jag hade redan en del jobb men nu måste jag börja kämpa för att våran klass ska få bli kvar plus alla skolarbeten!
Åhhh jag orkar inte... Jag har faan inte den styrkan...

julia

du klarar det! du är en av de starkaste, tar dig igenom all jävla skit du får ta!

denna gången kommer inte bli nå annorlunda <3

ps. jag kan bita alla jävla ekonomer, du vet jag är lite hemsk av mig,

ds.

2009-05-06 / 16:55:26
maria

Mmm för jävligt, men vi SKA klara det! <3

2009-05-06 / 17:20:18
Erika

Tack Julia, men du kanske har lite höga tankar om mig, men jag ska försöka!!!



Joo Maria vi ska kämpa, i värsta fall får vi acceptera att samläsa bara, men då ska vi ändå ha vissa krav!

2009-05-06 / 22:59:42

Kommentera inlägget

Vad vill du heta?
Kommer du hit igen?

Mejladress: (syns inte i kommentaren)


Blogg eller hemsida?


Vad vill du säga?