Nej inte än...

Jag har inte kommit vidare än... Jag är fortfarande kvar i det gamla livet.
Hade en jätte trevlig kväll med Joss, Robin och Adam på O'learys där vi åt och kolalde på fotboll men så sas det ett namn och jag var tvungen att avlägsna mig från dem då jag behövde lite tid för mig själv. Nu är de bättre igen :)
Men hela dagen har varit imot mig, men snart blir de bättre då de är bara tre dagar kvar ^^
imorrn när jag vaknar är de bara 2 :)
Uscha har matteprov nationella imorrn... Håll tummarna för mig<3 Jag behöver de verkligen :P
Hoppas Erica kmr förbi på onsdag<3 och att hon kan sova över natten hos mig, de skulle vara hur mysigt som helst! :)
Borde sluta sitta och klaga på att jag saknar dem så mkt, jag kan väl faan ta och packa ihop några kläder köpa en buss biljett och ta mig in till Östersund en helg.
Imorrn ska vi iaf sätta oss ner med banden till vår festival och skriva kontrakt sen måste vi marknadsföra fort som satan :P
Nee nu ska ja ta nån kvällsfika och lägga mig ^^
ha de så bra


Ciao xxx



Kommentera inlägget

Vad vill du heta?
Kommer du hit igen?

Mejladress: (syns inte i kommentaren)


Blogg eller hemsida?


Vad vill du säga?