seegt...

Jaha nu sitter man hemma och drygar...
Har vart hemma i 20min ungefär och nördat mig på bdb och allt annat men nu tog de slut på sidor...
Min älskling ligger och sover, ska försöka att inte väcka honom när jag går ut igen.
Jävligt onödigt att kliva upp klockan 7 kan jag bara säga..
Klockan 20över åtta kom jag till skolan satt och snackade lite innan jag gick upp till tredje våningen där vi hade spanska.
20min senare var jag klar och gick hem igen...
Tänk vad mycket längre jag hade kunnat sovit om jag hade skippat spanskan, där vi bara fick igen proven... Eller de var nog ganska viktigt att jag gick dit, de gjorde att jag fick mvg :P
Så nu har jag skrytit klart, ska kanske ställa mig och diska eller nått annat trevlit...

Ha de så bra :)

Pussis ciao


Kommentera inlägget

Vad vill du heta?
Kommer du hit igen?

Mejladress: (syns inte i kommentaren)


Blogg eller hemsida?


Vad vill du säga?