Söndag kväll

Jaha då har man haft dansuppvisning idag, och det gick förjävligt bra med tanke på vilka omständigheter jag uppträdde i.
Som ni vet så lyckades jag ramla av hästen i onsdags och gick för första gången "riktigt" i går när Julia var hos mig<3
Iaf, tillbaka till dansen, fridansen/moderna finns många namn, gick HUR BRA SOM HELST gjorde bara illa mig några gånger när vi "ramlade" andra gången i koregrafin. Uscha, kunde vi itne ramla åt andra hållet där jag inte har ont?
Helt lyckad dans iaf.
Orientaliska kunde jag knapp koregrafin på när jag ställde mig på scenen för första repetionen, slutade med tre genomgångar innan genrepet^^
Och där lyckades jag och Teres röra ihop allting. De finns två orientaliska dansgrupper och vi trodde att vi var den senare och gick ner efter moderna dansen och började byta om och tjatade om att vi hade så mycket tid och så kmr Anna-Karin ner som är ägare av dansskolan och berättar att de andra gått ut på scenen och börjat dansa.
Det blev en "oh shit" upplevelse, jag och Teres sprang omkring som yrahöns innan vi kom ut på scenen mitt i dansen typ. Lite roande faktiskt^^
Så det blev ltie stressigt på uppvisnignen men då bytte vi om vid sidan av scenen och hade tre påklädare, efetrsom det avr ett nummer 2.30min eller nått sånt innan vi skulle ut i klädda i orientaliskt^^
Gilalr stress så där. Men sen hade man inte så mkt mer att göra dessvärre.
Sen gick vi och åt på Ming Palace som alltid. (Jag, mamma, pappa, faster Margot och hennes respektive Staffan)
Åt kyckling med annanas mkt gott^^
Nu sitter jag hemma och ska börja plugga spanska så gott de går, men mina tankar är mest på Tangi som kmr hem om 4dagar, som förhoppningsvis kommer gå fort.

Ska få lite saker gjort nu, ha de!

Ciao xxx


Kommentera inlägget

Vad vill du heta?
Kommer du hit igen?

Mejladress: (syns inte i kommentaren)


Blogg eller hemsida?


Vad vill du säga?