<3<3<3

Hade en jätte trevlig kväll igår<3<3<3 tack för det :)
Idag så klev jag och joss upp halv tio och sedan begav vi oss till Skönsberg. Missade bussen så vi tog en härlig promenad dit. När vi pyntat allt och har börjat sälja vad ser jag då?!:O Pontus och Oliva som går förbi. Ropade på dom och snackade en bra stund med dem<3<3<3 Mycket glad vart jag då. Sedan kom ST dit och vi fick vara med  tidningen^^
Tyvärr kunde jag inte stå kvar med mina små kära språktomtar för jag skulle dansa 14. Så jag stack rätt så snabbt. På dansen var jag helt död och haltande efterom jag skadat mitt knä och trampat snett :/
Men det gick hyfsat ändå!! 5december kan ni få se mig på Hedbergska klockan 19.00 då vi ska uppträda med dansen. Snartska jag sova eftersom jag är helt slut efter 6timmars dans! :O:P

Ska bara tillägga att jag känner mig förjävligt ensam. Jag har verkligen ingenting nu. Kan inte ens ringa min föräldrar och be dem komma hit ifall jag skulle vilja och behöva. :'( Synd om mig



Bild från Sundsvallstidning


Kommentera inlägget

Vad vill du heta?
Kommer du hit igen?

Mejladress: (syns inte i kommentaren)


Blogg eller hemsida?


Vad vill du säga?