Hej alla barn :)

Nu sitter jag här och slåss med Jossie som vägrar låta mig vara ifred :(
Hon vill bara ta på mig hela tiden och jag har nyss upptäckt att det är inte lätt att skriva när någon skakar ens huvud eller sitter och snorar i ens öra.
Eller kanske biter en i axeln. Nee det här funkar bara inte.      *Keff*
Ursäkta men hon biter mig inte i axeln tydligen utan  håller tänderna i mig? Hon kan tydligen inte hålla dom själv :P
För att citera ett ord av Joss idag.
"Han har blivit ersutten av mig" jaa om ni inte ser felet kanske ni ska kolla över er svenska.
För övrigt så har det varit en lugn dag i Sörrbygden. gick väl hyfsat. Snart ska vi på pubafton och schejka loss (insåg att det inte gick att sätta ett a på shake så jag hittar på ett ord istället.)



Ha det så bra så ska jag göra HLR räddning på Joss som blev medvetslös nyss



Pussis Ciao



P.s. Jossie låtsas att det blåser storm ute när det är vindstilla

Jos

kom på att du fortfarande har mig blockad på msn va?

Hehehe.... kanske drf du inte varit inne på länge :'(

WÄÄÄÄÄ O-BLOCKA MIG :( <3

2009-12-03 / 22:41:01 Blogg/hemsida: http://jossnn.blogg.se/

Kommentera inlägget

Vad vill du heta?
Kommer du hit igen?

Mejladress: (syns inte i kommentaren)


Blogg eller hemsida?


Vad vill du säga?