Lost inside. . .

Alltså just nu händer jävligt mkt och jag hinner inte alls med.
Vissa saker ska vi inte gå in på utan det som mina tankar mest är på att hur jag helt plötsligt sitter med i Student kommitéen! Linus ringer mig när jag sitter på lektion och säger att om en kvatr ska jag sitta på möte med ABC vrf fick jag inte vet men gick dit iaf. De visade oss en massa saker och ja jätte bra. Anna kmr in ett tag försvinenr sedan. Två andra treor från studentkomittén kmr in lika plötsligt.
Jaha inget mer med det. Så när jag sitter där ringer Linus och säger att han är där om 20min. Jaha vad gör jag där om han ska komma? Fattade verkligen ingenting. Sen en stund efter att linus oxå var där började det sakta men säkert uppenbara sig för mig. Jag och Jossie är där eftersom vi ska sitta i den nya kommitéen!!!
Snacka om att inte ha nån aning.
Nu sitter jag i min ensamhet och väntar på felicia. Sen om en halvtimma ska jag vara på dansskolan och dansa med min onda fot och mitt onda knä. Ajaj.
 
Sen ska jag bara efterlysa nån. och du vet vem du är. saknar dej.

Allt för ikväll. Ha det så bra <3

Puss o kram


ciao


Kommentera inlägget

Vad vill du heta?
Kommer du hit igen?

Mejladress: (syns inte i kommentaren)


Blogg eller hemsida?


Vad vill du säga?