Måndag... Igen....

Soft dag även fast jag mått dåligt till och från :)
Fick höra alla spännande detaljer vad Joss, Johannes och Nicklas hade haft för sig på halloween. Hehe synd att ja missade Joss med sitt te vatten.
Sen så fick vi sluta 90min tidigare efetr som våran psykologi lärare är i Marocko, yippe! =) Så jag och Joss tog en tur på stan och jag hittade ett par hysat billiga skor som jag blev förälskad i!
Ikväll ska jag bara slappa och ta hand om mig själv lite éftersom jag börjar bli sjuk, funderar på fotbad, ansiktsmask, massa ljus och en trevlig film. Låter inte helt fel va? :)
Nee nu ska jag sätta igång med middag ska skippa dansen ikväll då felicia inte heller ska dansa och det kmr bara vara en massa repitition.

Ha det bra:)

Pussis ciao






Mitt enda köp i Scotland, helt underbart skön! Älskar den<3

Jos

HAHAHA! TE OCH VATTEN

2009-11-02 / 21:05:37 Blogg/hemsida: http://jossnn.blogg.se/

Kommentera inlägget

Vad vill du heta?
Kommer du hit igen?

Mejladress: (syns inte i kommentaren)


Blogg eller hemsida?


Vad vill du säga?