nöffnöff sjukan vaccinet

Jaha idag tog man den föraktade sprutan.
Jag var något orlig för den! Emma och jossie gjorde allt för att hålla mig lugn och det funkade hyfsat!
Jossie följde mig in och satt pch höll mig ihanden när sköterskan stack in sprutan iarmen på mig och då börjajde jag blir yr och kramade om Jossies hand vilket var tur att jag gjorde för jag fick ingen förvarning innan hon stack in den och förra gången jag inte vart varnad drog jag ut den. Men inte den här gången.
Kände mig något svimfärdig men svimmade inte!! Hade helst legat eftersom man blir så yr men det vart man inte ens erbjuden! När vi satt utanför i 10min snurrade det ihuvdet på mig och jag drog korta snabba andetag men lugnade ganska snart ner mig. Var lite yr i bollen enda fram i mot fyra till fem men sen mådde jag bra ett tag tills jag kom hem då jag började må illa så jag sov ett tag (3timmar) sen ffick jag lite mat i mig och sen mådde jag bra igen förutom den pulserande känslan i armen :/
Har jag otur som jag haft med tidigare vaccin så kmr jag ha ont tre dagar sen avtar smärtan så har jag bara lite smärta två dagar till!!!
Pratade nyss med världens finaste och underbaraste som förhoppningsvi kommer hem redan 11-12 december!
det är typ tre veckor? ^^ har ingen kalender här just nu.
Nee nu ska jag ta och lägga mig ner på höger sida, jag som älskar att sova på vänster :/
skulle ebtt om att fått den i höger ändå så jag kan sova på min favvo sida ^^
Aja nattinatti på er


pussis ciao <3


Kommentera inlägget

Vad vill du heta?
Kommer du hit igen?

Mejladress: (syns inte i kommentaren)


Blogg eller hemsida?


Vad vill du säga?