På bättre humör

Var lite väl less igår när jag skrev. Haha förlåt för det.
Idag sov jag väldigt länge lyckades inte ta mig ur sängen förrän klockan ett.
vi hade även dans idag och för första gången försökte jag iaf prestrera och det såg min lärare så nu är jag happy happy för att jag fick beröm. ^^
När jag kom hem så hade jag fått paket av Ingrid och jag som ÄLSKAR paket slet upp det väldigt fort och fick ett stort leende på läpparna när jag höll i en ny disktrasa och två handdukar. Haha tror hon tkr att dom jag hade var smutsiga. Tur jag har nån som henne som håller koll på mig.
Och Jossie jag är itne alls glömsk kmr faktiskt ihåg att vi har matte prov imorn så jag ska sätta mig ner och göra lite uppgiter och repetera hur man löser dem.

Ha det så bra

Pussis ciao

Suss för exakt två år sedan<3

Jag och en av mina bästa vänner Jossie för ett år sen<3



Kommentera inlägget

Vad vill du heta?
Kommer du hit igen?

Mejladress: (syns inte i kommentaren)


Blogg eller hemsida?


Vad vill du säga?