S j u k d a g

ska jag orkar hålla mig vaken till so you think you can dance? eller ska jag sova?
Hmm svår beslutsångest.
Imorn ska jag ta svininfluensa sprutan, ajajaj, jag som är så sjukt spruträdd. Julia kom och hålla mig i handen! (L)
och så vill ja ha minälskling som kan ta hand om mig när jag kmr hem efter skolan. Men jag kmr inte få nånting av det :/
Aja ska sluta klaga. Istället ska jag äta toblerone eller bullar. Mmmmmm, eller vad tycker ni?
Idag har jag varit hemma för jag kände mig inte så pigg imorse, men tog en sväng ner på stan till ica för att köpa mjölk så nu har jag kaffe imorn, så jag kmr klara av att gå till skolan (Y)
Nee nu har jag bestämt mig jag ska inte orka stanna uppe.
Godnatt på er


pussis ciao


Kommentera inlägget

Vad vill du heta?
Kommer du hit igen?

Mejladress: (syns inte i kommentaren)


Blogg eller hemsida?


Vad vill du säga?