snyft...

Jag känner mig hemskt ensam. Saknar min älskling så sjukt mkt. dagarna verkligen släpar sig fram.
Idag har jag iaf gått med Ingrid på stan och det var sjukt kul. Hon köpte en tröja, ett par örhängen, en scarf och ett par öron muffar åt mig<3 Sen så skulle jag dra på den där lucia träningen som dom redan hade slutat med...
Så nu ligger jag här i min ensamhet i min säng och inväntar att jag ska dra på dansen. Har inte varit där på två gånger och så har jag träningsvärk kmr itne sluta bra :/
Aja nu ska jag tjocka godis och kolla på film :)
Ha de bra

Pussis Ciao



Jos

den där låten ska jag ha på min bergravning när jag dör ung :')

Och ja eftersom luciaträningen började kl 13 och hade tänkt hålla på till typ 15 vare väl inte så konstigt att vi hade slutat vid 15? :P

2009-11-08 / 16:22:54 Blogg/hemsida: http://jossnn.blogg.se/

Kommentera inlägget

Vad vill du heta?
Kommer du hit igen?

Mejladress: (syns inte i kommentaren)


Blogg eller hemsida?


Vad vill du säga?