So you think you can dance.

Åhh jag vill oxå kunna dansa som dom dära! :O
Jag blir så avundsjuk. Aja bara att träna på.
Idag så hade jag sov morgon till 12.30 så jag fördrev två timmar med att prata ut med en gammal bekant. Fick rättare sagt banka in lite vett i honom, och jag lyckades. Tror jag iaf. Aja får se om mina förmaningar och råd hjälpte. Vi får iaf hålla tummarna för det.
Men att leka Dr. Phil och steka bacon var iaf ingen hit eftersom jag brände mig flera gåner :( har fått jätte fula märken efter det oxå. Jag fick skynda mig till skolan och när jag kmr dit får jag reda på att vi inte har nån engelska. Något sur jag vart! Menmen satt och spelade kort med Maria och Julia och det var kulkul för vi spelade B nånting. Sen så kom Emma och Josse och joinade oss i president.
Josse: "Är det två?" *två femmor ligger på bordet"
Jag: "Fem"
Alla: "Hahahahaha"
Ok kan inte mitt brightaste drag menmen.
På naturkunskapen ska vi göra en musikal om organiskkemi, det blir intressant. borde kanske spela in den och lägga upp den sen?
Sen träffade jag Elinoch vi gick för att ta en fika. Henne har man inte sett sen vi var i london 2007. Förhoppningsvis kanske jag har hittat en dans partner? Vi får hopaps på det.
Sen gjorde jag en grymt god chokladkaka åt mig. MMMMm mumma :) jossie ska få smaka den imorgon bitti =)

Ha det så bra

Pussis Ciao

Jos

Jahaaa! Det var det du pratade om idag med 2 och 5! XD HAHAHA fattade typ inget =D



Och det är klart vi ska göra en musikal, va fan det är ju jag som kommer med idéerna så! ;D

2009-11-12 / 23:35:11 Blogg/hemsida: http://jossnn.blogg.se/

Kommentera inlägget

Vad vill du heta?
Kommer du hit igen?

Mejladress: (syns inte i kommentaren)


Blogg eller hemsida?


Vad vill du säga?