Svenskhelvete

Uscha, jag hatar verkligen analyser och jämförande men detta tar priset. Håller på men en jämförande stilstudie och fattar inte ett skit av vad jag ska göra eller vad jag gör!
Huvva, nee det gillas inte!
För övrigt kan jag nämna att jag är hemma hos mamma och pappa. Jag har bakat himelskt goda bullar idag medan jag höll på med uppgiften från helvetet.
Igår var jag på Kälarne och träffade Erica AS. På köpet fick jag även träffa Charlie, Johan och Erik som jag fick en kram av eller rättare sagt tog en kram av. Vi var ute i kylan och frös tårna av oss. Allt var redan stängt vid 10 så i en timme gick vi runt och runt och runt.

Nee nu ska jag fortsätta kämpa den onda uppgiften
Ha det bra

Pussis ciao


Btw Erica är klantig som tappade sin mobil i toan!!!
Men jag älskar dej ändå<3 :)



Kommentera inlägget

Vad vill du heta?
Kommer du hit igen?

Mejladress: (syns inte i kommentaren)


Blogg eller hemsida?


Vad vill du säga?