Tillbaka till verkligeheten...

Jaha då var äventyren i Edinburgh över för min del då. Sitter just nu på tåget har precis passerat uppsala. Modet sjunker mer för varje samhälle eller stad vi passerar. Vill tillbaka till Tangi, det är med honom jag hör hemma.
Önskar att jag kunde vidra tillbaka tiden 8dagar då jag om till Edinburgh, upprymd och längtande efter äventyr.
Och det fick jag oxå. Haft en massa underbara dagar med min älskling och Ellah.
Idag följde mitt hjärta mig till flygplatsen helt slut för det var tidigt på morgonen. I hemlighet fantiserad jag om hur vi klev på planet tsm och sedan åkte tåg till sundsvall och att han skulle stanna en gång för alla hos mig.
Men den dagen dröjer. Men jag får väl drömma lite?
Än så länge får jag nöja mig med att ha sällskap av en förkylning eller nått. mkt trevlit.

Men bara 6veckor kvar sen kmr min bby hem för jullov. Längtar<3<3



Tangi

<3 <3 <3 älskar dej så myk (L)

2009-11-02 / 13:43:27

Kommentera inlägget

Vad vill du heta?
Kommer du hit igen?

Mejladress: (syns inte i kommentaren)


Blogg eller hemsida?


Vad vill du säga?