ett opublicerat inlägg, tyckte att det var dags att lägga ut den ;)

Jag och Ardi var till Emma i Bergsåker idag för att spela in lite till våran film. Vi hade fett med kul!
Ardi fick rida för första gången och jag fick rida western för första gånger på många många år. Hur kul som helst.
Tog bara ett tag innan jag kom in i det så jag kunde styra hästen riktigt. Men kul var det =)
Sen fäktades jag och Ardi med ridspön och jag dödade hennes bröstvårta och sedan förstörde hon en tagning helt genom att efter att ha "dött" sätter hon sig upp. Men till slut fick vi till det.
Vi släpade även Ardi efter Exemplar på ett däck, mkt roande.
Nu sitter jag för övrigt och jävlas med filmerna för att dom är i filformat mov och det går itne att lägga in i movie maker. Så jag håller på att gå upp i små atomer.
Blääää!!!

Aja ni får ha det så bra

Pussis ciao



Ex:et, Emma och Ardi



Kommentera inlägget

Vad vill du heta?
Kommer du hit igen?

Mejladress: (syns inte i kommentaren)


Blogg eller hemsida?


Vad vill du säga?