....

Nu börjar en massa människor spring omkring igen, och jag har kommit på att dom här stolarna är väldigt hårda. Har fått jävligt ont i min rumpa. Plus att jag är kissnödig och törstig plus att jag blir språkkåt  av allt jag hör :O
Huvva. Plus att Linus tror att jag är gravid p.g.a. mina humörsvängningar, stackars honom som har fått stått ut med mig den senaste timmen. Du ska få en kram sen :D
Ellah gick förbi nyss och sa hejdå, fick jag lite mod iaf att jag inte är lämnad ensam här.
Det är kul att sitta och  granska alla människor sm går förbi. Vad de har på sig hur det bete sig. Vad dom pratar för språk. Mohahahaha
Jag saknar för övrigt min purpurlök som bör vara hemma från båten snart.
Ohhh dom snackar franska bredvid mig, åhhhhh jag vill oxå kunna <3

purpurlöken

vilken koll du har kvinna! :D

en språkorgasm på franskan kanske? ;) du kan ju prata lite iaf, vi får lära oss mera mera mera! :D saknar dig fiskben<3<3

2009-10-26 / 22:17:59 Blogg/hemsida: http://jossnn.blogg.se/

Kommentera inlägget

Vad vill du heta?
Kommer du hit igen?

Mejladress: (syns inte i kommentaren)


Blogg eller hemsida?


Vad vill du säga?