Happy Halloween!!!

Då var det halloween igen. Hade det blivit som jag hade tänkt förra året hade vi haft en fet Halloween fest hemma i Sundsvall men där får ni köra trick or treat utan mig.
Här i Scotland blir det inte så mkt halloween firande förutom pumpa ansikten vi gjorde hemma hos George igår kväll. Fick en god middag oxå.
Plus att Tangi lyckades få ihop en liten tävling om vems pumpa som var bäst och jag vann den med en poäng. *stolt*
Fast den var inte lika fin som den jag gjorde i Chicago men då hade jag ju lite fusk verktyg.
Nee nu ska jag packa ihop grejorna för att sedan bege mig med Tangi till "äventyrsbadet". Vi vet itne riktigt hur det ser ut där inne men det ska bli kul. Bara jag inte reagerar allt för starkt på kloret!
Ha det bra

Pussis Ciao


Pumpan jag gjorde i Chicago 2007


Kommentera inlägget

Vad vill du heta?
Kommer du hit igen?

Mejladress: (syns inte i kommentaren)


Blogg eller hemsida?


Vad vill du säga?