Jaha. Då var man ensam :/

Jaha då sitter man här vid starbucks coffé helt ensam på Tangi's skola. Känner mig lite felplacerad!! Menmen det är väl bara nån timme eller två kvar:S Vad ska jag göra tills dess?
Linus tkr att jag ska hitta på nått galet, försöker locka mig att göra det, men då kmr jag bara bli utslängd och då kmr inte tangi hitta igen mig och jag kmr gå vilse och svälta ihjäl och dö. Så det lät inte som nån bra idé. fast det är just det Linus vill :O
Det är en massa läskiga gubbar i kostym som springer omkring här, tänk om dom är CIA eller nått och bara väntar på att hoppa på mig :O
Ok kanske lite överdrivet :P
Ingen tittar på en men ändå känner man sig iaktagen, uscha jag hatar och känna mig iaktagen.
Men åter till frågan vad ska jag underhålla mig med? Sitta här och klaga och dömma ut människor som går förbi? Kanske ska ta kort och lägga in dom på datan och ladda upp? Eller inte.
Nee jag är trött, undra om jag ska lägga mig på nån soffa och sova? Om jag hittar nån det vill säga.
Orkar inte skriva en massa mer nu, kanske kmr lite mer senare.

Pussis ciao



Kommentera inlägget

Vad vill du heta?
Kommer du hit igen?

Mejladress: (syns inte i kommentaren)


Blogg eller hemsida?


Vad vill du säga?