Jaha då var man på tåget...

Ok lite blond kanske jag är iaf. Eller så är det bara för att jag är från bushen.
Imorse klippte jag mig :) Kmr ev. en bild ikväll om jag har tid.
Blev inte så stor skillnad förutom att styleingen kanske inte är toppen men jag är nöjd att äntligen fått det klippt iaf.
Nu till vrf jag är så blond. Man behöver liksom ström till sin dator, och batteriet tar slut ganska snart. Men det ju antagligen kontakter, täntke jag. Fast det tog ett jävla tag innan jag hittade. Hade några kompisar plus pojkvännen som försökte förklara men det gick inge bra iaf. Så jag gick på toa istället och det tog lång tid innan jag hittade dörren och kom på hur man spolade. Lovade även mig själv att aldrig mer gå på en tågtoalett. Sen tog det yttligare npgra minuter innan jag kom på hur man fick igång kranen. jag slog på den tryckte på knappar och inget hände. Sedan tittar jag på skylten mittframför ögonen på mig att man ska hä händerna under kranen och så kom vattnet! :O OMG. haha.
Saknar min purpurlök :/ men hon kmr få det fint i tallin ^^
Nu är vi i arlanda, längtar som faan tills man ska åka härifrån till varmare land<3 Men det är några månader kvar.
Nu går affärsmännen här ifrån!!! hehe har suttit och försökt bete mig något civiliserat i mitt letande på kontaktuttaget. Haha.
Och så sitter det en dalarna kille här, haha vikken dialekt ^^
Nee nu ska jag inte slösa er tid mer
ha det så rba så återkmr jag med mina tabbar ^^


pussis ciao<3


jos

haha älskling då, alla vet att du är blond egentligen <3

2009-10-26 / 22:15:46 Blogg/hemsida: http://jossnn.blogg.se/

Kommentera inlägget

Vad vill du heta?
Kommer du hit igen?

Mejladress: (syns inte i kommentaren)


Blogg eller hemsida?


Vad vill du säga?