Leave me alone!!!!!!

Ok nu är jag sur på riktigt. Jag brukar inte bry mig om skitsnack men nu börjar det koka över för mig.
Vrf ska ni vara så jävla intresserad av mitt liv? Kan det verkligen vara så intressant fortfarande efter snart 3år?
Vad är det som är så kul att spring runt och snacka skit om nån annan där inte ens en tredje del är sant?
Jag vet mkt väl att personerna i fråga inte läser det här men det är riktigt skönt att skriva av sig all frustration. Det är en terapi samtidigt som man lyssnar på Lars Winnerbäck<3 Så jag lugnar ner mig lite.

Haha vilken rolig spotify reklam dom har här fattar inte vad den handlar om men det låter kul iaf.
Nu till en fundering jag har.
Vrf har dom inte mjölk i tetrapack här i Scotland? Vrf har dom det i plats grejor? Hmm måste jag ta reda på...


Aja kmr säkert mer sen :)
Pussis ciao <3


Midsommarn 09


Tangi

humm... vet inte riktigt va de handlar om men bby jag kan saäga en sak .. sundsvall e fullt med sånna som inte har ett liv.. och bara gå runt och prata om folk, du ska inte bryr dej om de , för att även om du lägger energy på de så kommer de inte hjälpa. kommer du ihåg de vi bruka alltid skoja om .. ? " man kan inte få alla att tycka om en " eller ? ;) ... its me and you against the world bby, fuck the rest and what they say cause we have big dreams and we will never quiet :D :D, jag älskar dej sjukt myk :) (L)(L)

2009-10-29 / 19:58:52

Kommentera inlägget

Vad vill du heta?
Kommer du hit igen?

Mejladress: (syns inte i kommentaren)


Blogg eller hemsida?


Vad vill du säga?