Uscha vad dålig jag är på att skriva...

fy på mig, dags att skärpa till mig lite.
Idag har man varit på skolan, kom i tid! (Y) men jag åt ingen frukost så det var nog därför =)
Vi skrev till våra brevvänner på franskan och jag skrev min första text utan lexikon24.nu (Y)
Kanske kan lyckas lära mig franska till sist ändå.
Idag var jag, Jossie och Ardi lite väl flum, skulle man kalla det. huvva.
Sen vart det dans och sedan gick jag och Jason på barist och satt och pratade en massa, hit och dit, sen kom Lisa och vi stack till Kermit och käkade pizza alla tre. Mumma, sen hade jag lite problem men det ska vi ibnet göra offentligt, det är mellan mig och Lisa ^^
Sen gick vi hemmåt och nu sitter jag här i in ensamhet =(

Nee nu ska jag göra nått vettigt.

Ciao xxx


Igår fick vi sova de fem första minuterna av naturkunskapen
Det var riktigt uppskattat

Ardi som flummar på på geografin

Våra nya klasskamrater

joss

men jag borde få veta :I



SNYGGA DANJA DÅ, vadå sno min pose? :O

2009-10-09 / 18:03:06 Blogg/hemsida: http://jossnn.blogg.se/

Kommentera inlägget

Vad vill du heta?
Kommer du hit igen?

Mejladress: (syns inte i kommentaren)


Blogg eller hemsida?


Vad vill du säga?