Our last summer - ABBA

Den låten har fått mig att komma på en sak, inget annat sammanhang finns de vrf den fick bli dagens rubrik.
Jag vill åka till Paris!
Om jag skulle få som jag ville så skulle jag vilja fira nyåret där, tänkt vad mkt raketer!!! :O
Nån som vill följa med? :)
Men oftast får jag inte som jag vill, (bortskämd gnällig unge som jag är)
men det skulle vara underbart, eller så vill jag åka dit i vår, då det sägs vara som vackrast!

Aja får se hur de blir


Puss och kram


Ciao xxx


kalla mig vad du vill, du listar nog antagligen ut vem det är :)

Paris är underbart. Speciellt på kvällen med alla lampor. Att bara kolla ut från eiffel tornet och se staden med all belysning och mörkret. Usch nu saknar jag det, tack för det :D

Men till saken, jag följer gärna med.

2009-09-20 / 20:30:25
joss

ska vi inte försöka åka till Paris på praktiken då? :P

2009-10-04 / 12:44:08 Blogg/hemsida: http://jossnn.blogg.se/

Kommentera inlägget

Vad vill du heta?
Kommer du hit igen?

Mejladress: (syns inte i kommentaren)


Blogg eller hemsida?


Vad vill du säga?