Sorgsen.

Jag har märkt att jag mest skriver när jag är nere, men jag har en bra anledningen den här gången.
Tangi åkte i morse, hela dagen har varit jobbig men jag har lyckats tagit mig igenom den. Jag saknar Tangi väldigt mkt. Känns jätte konstigt att sitta i lägenheten helt ensam, inga väskor som ligger borta vid fönstret. Inga kläder på hans hylla, garderoben nästan tom. Hans tandborste är borta. Han är borta. Det gör väldigt ont.
Igår var jag hos hans familj, var sjukt nervös hela tiden.

För att återgå till dagen hade vi dans, och jag kom på att balett var inte riktigt min grej. Men de blir väl bättre när jag väl kmr in i de.

Nu ska jag sitta och snacka med min underbaraste pojkvän på skype.
Saknar han hur mkt som helst. Men bara 8veckor kvar<3<3<3<3<3<3<3<3


ha de bra pussis
ciao xxx



Kommentera inlägget

Vad vill du heta?
Kommer du hit igen?

Mejladress: (syns inte i kommentaren)


Blogg eller hemsida?


Vad vill du säga?