FREDAG!!!

Jag verkligen älskar fredagar, fast inte mer än lördagar. Men ändå fredag det är så skönt att ha gått sista skoldagen för veckan och bara släppa allt^^
Ikväll blir det utgång men det är itne det jag ska skriva om :)
Utan jag kom på när jag snurrade runt på parkeringen i birsta och svor över alla människor vilken tur jag har som ar n sån underbar pojkvän som jag har. Att det verkligen blev vi igen efter två månader. Vad har jag gjort för att förtjäna nån som han? Jag vet jag är lite seg men det vet de flesta redan... Men ändå... Nee jag kan sitta och skriva hela kvällen om hur underbar han är och ni skulle ändå inte förstå det :P Ni skulle bara bli uttråkad så jag ska istället för att slöa er tid sitta och prata för mig själv^^ Eller kanske göra som Ardi och prata med väggen? Hmm en ny vän kanske?


Aja ha det bra ;)

Pussilipuss hejdå ^^

Tangi

de vart ändå ingen ny inlägg :(

2010-04-26 / 23:59:17

Kommentera inlägget

Vad vill du heta?
Kommer du hit igen?

Mejladress: (syns inte i kommentaren)


Blogg eller hemsida?


Vad vill du säga?