Home sweet home... or..?

Jaa då var man hemma i lugnet efter en händelserik resa.
Sista kvällen i rotterdam tillbringade jag och Tangi på cykel och hur härligt var det inte att cykla där? Synd att pojken min inte fixade sin cykel lite tidigare ;)
Men jag är tacksam för att få cykla runt den kvällen. Det var lite kyligt men vi tog på oss strumpor på händerna så det gick hur bra som helst. men man hade liiiiiiiite ont i rumpan efter att ha cyklat några timmar.

Resan till Eidinhoven med tåg plankade vi på :$ få på oss men dom kollar ju ändå aldrig biljetterna, eller just ja med våran tur gjorde dom det preciiis innan vi skulle av. Toppen va? Men han var snäll och lät oss smita undan. Tack till honom ^^

På flygplatsen träffade jag en tjej som oxå hade hälsat på sin pojkvän, fast i Amsterdam så jag fick lite sällskap tillbaka iaf.

Min kära syster hämtade upp mig på Tullinge station, sen väl hemma hos henne satt vi och snackade och drack ett glas vin och åt hur gott bröd som helst. MMMmmm. Men Max ville ha tillbaka sin mamma så hon var tyvärr tvungen att gå efter ett tag. Men jag ska ta och åka ner och hälsa på, på riktigt, snart.
Vart lite stressigt imorse men min syster hann itid till sitt jobb iaf och jag fick underhålla mig med att måla och klistra jätte kul, hade nästan velat stanna kvar och gjort klart deras fantasi land :/

Resan hem var lång och jobbig ifrån Sthlm, så när jag kom till sundsvall köpte jag pizza och tog med hem, trodde jag skulle orka med dansen men det gjorde jag icke.

Nee nu ska jag skypa med min älskling :)

Ha det bra

Pussis Ciao<3


Kommentera inlägget

Vad vill du heta?
Kommer du hit igen?

Mejladress: (syns inte i kommentaren)


Blogg eller hemsida?


Vad vill du säga?