Körkort :)(Y)

Måste börja med att vara överlycklig över det fina vädret idag, dock lite blåsigt men riktigt fint väder ändå^^

Idag har jag varit så duktig och hämtat ut mitt körkot, ser jätte rädd ut på det men det känns riktigt skönt och ha det klart, till skillnad från Ardi ;) ska vara snäll nu ^^


Efter middagen och kvällen spenderades med Susanna och Kristina. Vi var på stan och sedan gick vi till Kina restaurang och hur jag har råd med det kan man ju fråga sig. Men vi hade det riktigt trevligt och rolig, satt och pratade en massa roliga minnen och andra saker, haha så kul man kan ha.

Sen så har jag pluggat spanska ett bra tag nu så nu ska jag sova och känna mig riktigt nöjd över dagen.

Pusspuss ciao



Kommentera inlägget

Vad vill du heta?
Kommer du hit igen?

Mejladress: (syns inte i kommentaren)


Blogg eller hemsida?


Vad vill du säga?