Mycket konstig dag...

Har fått lite klagomål över att det inte uppdateras här så ofta så det kanske är dags igen :)
Idag har varit en mycket skum dag. vaknade mådde ltie dåligt men var på väg till skolan när allt vänder och jag bli jätte sjuk, så jag vart säng liggande hela dagen. visst kände jag av igår oxå men direkt på morgonen kände jag mig iallafall tillräckligt bra för att gå till skolan menmen.
Sen kom mamma förbi med mat och sen så åkte vi till föräldramötet om praktiken men jag hade kunnat stannat hemma och sovit istället. Men jag fick iallafall upptäcka att Kurres har brunnit :O och det är misstankar om att branden är anlagd :O vem vill bränna ner kurres? :S hemska människa
sen när jag var hemma så av någon konstig anledning vart jag jätte deppig och verkligen jätte ledsen..
Det har snart gått ett och ett halvt år Erika, ryck upp dig. Men Tirol du var verkligen min värld mitt lugn. Vart ska jag finna den trösten jag fann hos dig?




Kommentera inlägget

Vad vill du heta?
Kommer du hit igen?

Mejladress: (syns inte i kommentaren)


Blogg eller hemsida?


Vad vill du säga?