Nu har jag lagt vantarna på Tangis data

Så nu kanske man kan hinna skriva lite här, var ju ett bra tag sen nu.
Tangi sprang iväg till affären och köpte nått till ikväll, det ska vara nån fest i korridoren här ikväll med snacks och så, blir nog riktigt kul.
För övrigt kan jag säga att den här resan varit riktigt najs. Vi har gått ut två kvällar, första kvällen på en nattklubb som var fullproppad med folk och rökigt, tack och lov att det inte är så i sverige. Sedan var vi bara på nån krog för nån kväll sen och spelade biljard och sen dart.

Holland är ett riktigt fint land, eller tja, Rotterdam är en riktigt fin stad kanske jag ska säga :) Det är öppna ytor som gör det riktigt mysig, och ALLA verkligen ALLA cyklar, elelr några kör moped oxå. Det har oxå en myshets faktor. men en kommer vi till toaletterna på tågen. Usch usch och uscha... man gör det man behöver göra i toaletten så hamnar det på ett lock liksom, sen när man spolar öppnar locket sig och släpper ner allt på spåret. Bara rakt ner på spåret. Bläääää. Och toaletten här i lägenheten är inte heller nån favorit hos mig. Den ser fel gjord ut eftersom du gör ditt på i den men det hamnar inte ivattnet utan på en avsats skulle man kunna kalla det och sedan när man spolar sköljer vattnet med det ner i vattet som är lite längre fram. Men det finns vanliga toaletter här oxå, men alla verkar sakna lock :O det är nog det allra värsta att man itne kan hä ner locket innan man spolar.

Nog pratat om toaletter nu.:)
En kväll när jag och Tangi var ute och gick så såg vi en fågel ligga vid sidan av en damm och så tänkte vi fånga den på skojj, men så var den skadad :( sen dess har vi gått dit med mat och idag fick den riktigt mycke bröd^^

Idag så vann jag över Tangi på chess, hihi jag är så duktig

Nu kom älsklingen hem så snart vill han nog ha tillbaka datan. Fick även nyss reda på att det tydligen ska bli en jävla massa folk i korridoren här, aja jag är i goda händer iaf ^^,

Pussis ciao


Kommentera inlägget

Vad vill du heta?
Kommer du hit igen?

Mejladress: (syns inte i kommentaren)


Blogg eller hemsida?


Vad vill du säga?