Gör mig frisk!!!

Ojojoj vilken helg det varit...
I fredags var jag på revy i Kälarne. Den var helt ok så man fick sig några skratt ^^
Sen så i Lördags vare bara att köra tillbaka till Sundsvall för att ha dans uppvisning. Två shower på lördagen och sedan två på söndagen... Helt galet ont jag har av någon konstig anledning i nedre delen av ryggen. Kände inte av nått igår men nu är det katastrof.
Joker tycker jag är as tråkig som sover elelr ligger i soffan hela tiden... Ninget spring och bus... Tycker faktiskt lite synd om honom...

Har Julmyst en massa, med glögg, ljus och lussekatter^^
Nee nu ska jag krypa ner i sängen med och sova lite till innan Nasho kommer^^


Kälarnes Lucia tåg ifredags


Kommentera inlägget

Vad vill du heta?
Kommer du hit igen?

Mejladress: (syns inte i kommentaren)


Blogg eller hemsida?


Vad vill du säga?