Jaha, det var det

Jaha idag har jag avrit på morfars begravning. Det var en en fin cermoni och jag är glad att jag fick ta farväl även fast jag aldrig riktigt hann lära känna honom.
Sedan fick ja ju träffa morbror och en kusin för första gången, vilket skapade en väldigt konstig stämmning men som bröt upp lite granna när vi satt och fikade. Hmm... Det sägs att blod är tjockare än vatten, och jag börjar tro det, iaf för min del då jag söker mig till min släkt.
Aja nog om det nu. För övrigt så har jag köpt ett par nya skor, surprise! :O:P och sen var vi över till Ingrid och åt Tacos, mumsmums, och sen semla på det. Såg även Let's dance och Solsidan, vilken den sistnämnda var ganska bra.
Sedaqn såg jag på nyheterna olyckan som hände i Vancover med rodelåkaren från Georgien, det var hemska bilder. att dom ens har så bristande säkerhet! Idiot tänker man bara. Kul att vara på en invigning nu...

För övrigt dör jag e liten del av mig för varje dag som går utan att jag får prata med dig, Tangi. Snälla du hör av dig...

Nee nu ska jag sova så det blir en ny dag med nytt hopp om att få prata med dig. Nattinatti


Kommentera inlägget

Vad vill du heta?
Kommer du hit igen?

Mejladress: (syns inte i kommentaren)


Blogg eller hemsida?


Vad vill du säga?