Kärlek kan ta sig nånstans

Jag tror både jag och Joss är eniga på den delen.
Vad är kärlek bra för? Vrf ska vi människor ha nått så kallade känslor, vrf har inte djuren dem?
Eller är det nått vi bara tror vi har? Nått vi hittat på? De kanske inte finns egentligen, det kanske bara är vi som hittat på dom?
Imorgon är det alla hjärtans dag, en dag jag brukade älska. Men iår blir det nog annolunda. Ingen ros i skåpet, ingen att dela denna dag med. Nu börjar jag förstå dem som hatar alla hjärtans dag, första gången jag är ensam på den dagen på några år. Nee nu ska jag sluta och sitta och klaga, det finns dem som har det mycket värre :/ Fast jag har blivit lite bortskämd de senaste åren...

Nee nu ska jag ta och borsta tänderna och sen bär det av till bror min

Pussis Ciao


Kommentera inlägget

Vad vill du heta?
Kommer du hit igen?

Mejladress: (syns inte i kommentaren)


Blogg eller hemsida?


Vad vill du säga?