Vart en sen natt^^

Idag var jag ochg red.
Jag red Ventuno idag för första gången, tycker att jag borde ta det lugnt med unghingsten, vill liksom helst ha ett förtroende mellan oss innan jag rider honom.
Ventuno testade mig iaf när jag skulle trava honom. Han total vägrade. Han passade, töltade och galopperade. Jag lyckades några steg men sedan föll han över i galopp. Så skulle Jennie få till han lite och det tog ett tag men sen gick det hur bra som helst.
Så hoppade jag upp igen och då gick det hur bra som helst. han gick i form och travade lite saktare efter ett tag. Underbart kul att lyckas så bra.
Sedan satt jag en stund på unghingsten, Svante ett litet tag. Gick ju felfritt^^

Nee nu ska jag strecha lite så jag inte blir så stel till dansen imorn, för jäklar vad trött man blev av att slåss med Ventuno.

Natti natti!! :)


Kommentera inlägget

Vad vill du heta?
Kommer du hit igen?

Mejladress: (syns inte i kommentaren)


Blogg eller hemsida?


Vad vill du säga?