Nu är jag "vuxen" ^^

Oj vad dålig jag är på att skriva men nu kmr iaqf ett inlägg om min underbara födelsedag!
Den började med tacos och tårta och presenter klockan 3.
Johannes, Nicklas, Ardi, Maria, Julia, Josse, Felicia, Jason och Nasho var de tidiga gästerna. Så hade jag ju självklart föräldrarna här så jag slapp göra allt^^
Lite senare frammåt kvällen gick Ardi, Maria, Julia och Josse och istället droppade några andra in.
Kenneth, Salle, Tony, Jennie, Jessica, Mido, Viktor, Elin, Emilia och deras kompis. Vi satt och myste och pratade.
Sedan frammåt natten vart det utgång för "oss äldre"^^
Vi stack till Allstar. Haha jag slapp visa leg^^
Så var vi inne och där hittade jag min kusin! (Y) Vi dansade och virrade omkring. Hur kul som helst.
Sen gick jag, Tony, Nasho och Marcus hem till mig och satt och pratade. Så kom sedan en kompis till Marcus förbi.
Sen gick folket och vi gick och la oss.

Hel trevlig kväll. Tack kära folket som gjorde min kväll så fantastisk<3<3 Älskar er<3



Kommentera inlägget

Vad vill du heta?
Kommer du hit igen?

Mejladress: (syns inte i kommentaren)


Blogg eller hemsida?


Vad vill du säga?