Tyckte att det var dags för ett litet inlägg

Egentligen borde jag plugga men dags att få in ett litet inlägg iallafall, speciellt eftersom Tangi nu har börjat med blogg så må jag ju skriva lite mer. Fast han har en sån mycket finare blogg, men jag har varken kunskap eller ork att fixa sån fin så jag får helt enkelt nöja mig med min rosa vita design. *suck*
Förövrigt så klarade jag teori provet imorn, grattis till mig, så blir det uppkörning imorn bitti. Det tror jag inte kommer gå lika bra dessvärre menmen annars är det bara att försöka om på nytt.

Längtar även tillbaka till jordanien, tro det eller ej. Det var ju varmt och skönt där och inga krav eller nånting, det var bara att lata sig igenom dagarna och leva flott. Det är jag bra på har jag kommit på. Komemr ett lite längre inlägg om Jordanien i veckan förhoppningvis, när jag får lite mer tid.

Nee nu ska jag plugga inför svenska prov imorn och ladda upp inför uppkörningen. Kanske ta en kaffe baileys? Eller nee inte mitt i veckan kanske :P


Pussis Ciao


Tangi

haha :P .. ja min blogg a just bäst !! :P haha nee de e bara för att jag inte har bättre saker att göra med min tid som du :) , 3 dager kvar :) längter som fan (L) älskar dej så jälves myk <3 <3 <3

2010-03-25 / 00:55:31 Blogg/hemsida: http://www.wix.com/tangi00/Erika

Kommentera inlägget

Vad vill du heta?
Kommer du hit igen?

Mejladress: (syns inte i kommentaren)


Blogg eller hemsida?


Vad vill du säga?